Prospecting2Cash®

Interim Credit Management: voor gezonde klanten, geldstromen en resultaten ...

Betere sales: hogere ROI, winst en waarde ...


Ik ben een probleemoplosser met oog en hart voor doelen en belangen van overheid, ondernemingen, organisaties, mensen, samenleving en natuur. Verbinding en samenwerking staan daarbij centraal.


Ed van der Nol - Hands-On Optimalisation Prospecting2Cash®


Ik ben Interim Credit Manager. Ik ben beschikbaar voor o.a. tijdelijke vervanging/ondersteuning, optimalisatie, verandertrajecten, verbeterprojecten | uitvoerend, leidinggevend, teamleidend, training/coaching (on the job).

Denk o.a. aan: tijdelijke achterstanden, tijdelijke vervanging (bij ziekte e.d.), optimalisatie van processen, veranderprojecten, het schrijven van procedures, policies, werkbeschrijvingen, kwaliteitsscans (SWOT-analyses), trainen en coachen (individueel en teams). Bijvoorbeeld: Kredietacceptatie, order2cash, credit management, credit control, incasso, legal (en meer ...)


Contactgegevens:


Ed van der Nol 



Visiting address:

Ed van der Nol CCM ®

Lange Dwarsstraat 34

2801 EJ Gouda

The Netherlands



Contactinformation:

Ed van der Nol

M:   +31 6 25 24 24 61

E:   info@edvandernolccm.nl

W:  www.edvandernolccm.nl



Ed van der Nol 


Selectie opdrachtgevers:


  • KPN, Friesland Campina, LOI, 
  • ANWB, NS, KVK,  
  • Achmea, CZ,
  • Havenziekenhuis Rotterdam, UMCG,


  • Hiltermann Lease, VW Pon Financial Services, 
  • BNP Paribas, Rabobank, ING Bank, AEGON,
  • Ashland, Valvoline, 


  • Cities of Rotterdam, Amsterdam, Gouda, Vianen, Eindhoven,
  • Eneco, Essent, Engie, Renewi,
  • Silicon Graphics, Cray computers,
  • Stadswonen Rotterdam,


  • Kuehne + Nagel, Maersk, Idealogistic Verhoeven, Thyssen Krupp
  • Also clients in UK, Ireland, Spain and Brasil


Tevens beschikbaar voor:


  • (Gast)colleges
  • Presentaties
  • Kennis-/ervaringspenals
  • Publicaties en interviews (div. mediaplatforms)


  • Workshops op gebied van Prospecting2Cash®
  • Denktanks m.b.t. onwikkelingen voor de toekomst van div. sectoren
  • Sparren met vakbewegingen, belangenorganisaties en overheden
  • Sparren met ondernemers, bedrijven en organisaties

Korte kennismaking met Ed van der Nol


Ed van der Nol - Hands-On Optimalisation Prospecting2Cash®


Korte kennismaking met Ed van der Nol

Ed van der Nol is een gedreven, energieke probleemoplosser. Hij heeft oog voor samenhang tussen zakelijke belangen en menselijke gevoelens. En gevoel voor humor en harmonie. Ed gelooft in het bundelen van positieve energie, know how, skills en samenwerken.

 

  • Ed heeft 25+ jaren ervaring met o.a. imterim werk, consultancy, optimalisatie, training, coaching. Voor 75+ bedrijven (MKB en grote ondernemingen/organisaties).
  • Daarnaast is Ed betroken geweest bj diverse ontwikkelingen. Zoals: trainingen, opleidingen en producten en diensten. In binnen- en buitenland.
  • Ed is 12 jaar zelfstandig actief. Hij werkt met andere zelfstandigen samen. En met een aantal organisaties.
  • Ed spreekt Nederlands, Engels, Duits en Spaans. En werkt ook voor opdrachtgevers in onder meer de UK, Ierland, Spanje en Brazilië. 

 

Ed gelooft in permanent studeren en leren. Maar vooral ook in goed opserveren en nadenken. Daar moet je de tijd voor durven nemen. Het betaalt zich namelijk dubbel en dwars terug. En dat vindt iedereen wel zo prettig.

Als freelancer/interimmer zie je vaak meer. En je ziet het sneller. Om dan samen met de klanten daar voordeel uit te halen, geeft veel voldoening en energie.


Klantgericht denken en werken


Verbinden



Samenwerken



Interne en externe klanten


Verbinden, samenwerken en interne en externe klanten

Verbinding is een belangrijk element in elke vorm van samenwerking. Ed ziet het als een essentieel punt voor elke organisatie. Zo ook verandering. Verandering wordt vaak niet leuk of zelfs eng gevonden. Maar zonder dat staan we stil.

 

Voor bedrijven is het belangrijk om klantgericht te denken en werken, in zowel externe als interne klanten. Ook geïntegreerde marketingconceptie is voor iedere werknemer van belang.

  • Het denken in externe en interne klanten maakt dat het bedrijf meer en meer uit zal stralen wat de markt graag wil zien.
  • Geïntegreerde marketingconceptie maakt dat iedereen (intern en extern) zich verantwoordelijk, belangrijk en gewaardeerd voelt.

Alles begint bij klantgericht denken en werken, want:  Geen Klanten, Geen Sales; Geen Sales, Geen Cashflow.


Prospecting2Cash®

Interim Credit Management: voor gezonde klanten, geldstromen en resultaten ...

Betere sales: hogere ROI, winst en waarde ...


Ik ben een probleemoplosser met oog en hart voor doelen en belangen van overheid, ondernemingen, organisaties, mensen, samenleving en natuur. Verbinding en samenwerking staan daarbij centraal.


Ed van der Nol - Hands-On Optimalisation Prospecting2Cash®


Prospecting2Cash®

Ed is Certified Credit Manager®. Naast deze opleiding heeft Ed ook bedrijfskunde, communicatie, P.R. en marketing gestudeerd. De combinatie van deze opleidingen en de ervaring met de verschillende vakgebieden in 25+ jaren praktijk, is heel waardevol gebleken bij het ontwikkelen van Prospecting2Cash®. Er is veel jaren hard aan gewerkt.

 

Er zijn  4 hoofdonderdelen binnen Prospecting2Cash®: Prospecting, Credit Acceptance, Order2Cash, Quality Scanning. Deze bestaan weer uit meer specifieke disciplines. Deze vind je op deze website terug. Alle activiteiten, systemen, processen, technologie, data en mensen zijn hierbij betrokken. Twee grote aandachtspunten zijn dat er samenhang moet zijn met:

  1.  de ondernemings- / organisatiedoelstellingen en
  2.  met de perceptie, beleving en waardering van de klanten / markt.

 

Voor iedere organisatie werkt het net weer even anders. Wij vinden het geweldig om organisaties te helpen om hun cashflows en organisatie gezond te houden. 

Het zorgt voor betere sales, een hogere ROI en meer resultaat, winst en waarde.


    Vraag hier om (specifieke) informatie:

    Vul onderstaand formulier in en druk op 'verzenden'.



    Prospecting2Cash®

    Interim Credit Management: voor gezonde klanten, geldstromen en resultaten ...

    Betere sales: hogere ROI, winst en waarde ...


    Ik ben een probleemoplosser met oog en hart voor doelen en belangen van overheid, ondernemingen, organisaties, mensen, samenleving en natuur. Verbinding en samenwerking staan daarbij centraal.


    Ed van der Nol - Hands-On Optimalisation Prospecting2Cash®